torsdag 29 juli 2010

Torsdagkväll

Har just sett första delen i en väldigt spännande reality-serie om tre prinsar som reser incognito till England för att leva enkelt och hitta sin kärlek.




Känns intrigen igen? Just, det är precis som "En prins i New York" fast med mer hjärta och finess eftersom det är äkta. De tre prinsarna var alla härliga personligheter; särskilt den Indiska prinsen som är gay.

Han har tidigare varit med i Oprah och talat om svårigheterna med att "komma ut" i sitt hemland. Han verkar vara en sån fin person, ödmjuk, blyg och charmig. Jag kommer inte missa nästa avsnitt!
















Imorgon är sista dagen på min semester. Det ska jag fira med ett läkarbesök...

Upphetsande? Visst!

Jag är ganska nöjd med min semester, jag hade i alla fall fyra veckor på raken. Hade behövt mer egen tid och avkoppling men som för så många andra blir semestern mest att flänga och fara, åka hit och dit, packa och packa upp och tvätta. Jag har ingen solresa, segeltur, skärgårdsvistelse eller hotellhelg med maken att skryta med. Men ändå...ja. Jag ÄR bitter.

1 kommentar:

Åsa sa...

Härligt att du äntligen tagit steget att börja blogga! :) Ser fram emot att följa den! ;) Jag tänkte njuta en vecka till av semestern och sen hamnar vi dit vi alltid kommer efter lediga veckor.. den gråa vardagen.. men den får vi sätta lite prägel på! :) Njut av de dagar som är kvar.. Kramen